Vi er oppmerksomme på det, om jeg har tolka bakrommet riktig. Men ting tar litt tid. Gjerne ekstra om sommeren. Sikker på at det blir tatt tak i når Henrik har tid:)
__________ Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma - which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of other's opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary
I mellomtiden: kanskje Marja kan sjekke at hun har rett nettleser? Det slo meg i dette øyeblikk, eldste versjon er blokkert fra NP, pga tekniske greier som jeg ikke skal begi meg ut i forklaringer på...
__________ I teorien er det ingen forskjell på teori og praksis. Ukjent.
Ønsker meg alle typer kommentarer, og særlig de jeg vokser på.
Marja svarer deg, Kirsten:"...Jeg har riktig nettleser, har sjekket den, og kommer ellers overalt på internett, bare ikke på nettpoeten med den her pc:n. Tror jeg må spørre min yngste sønn, kanskje finner han ut av det..."
__________ jeg er i lyset og brenner for deg til du finner fram
Jeg har vært vekkreist, men var forsåvidt klar over problemet. Like fullt er det bra dere sier ifra :)
Jeg har tatt kontakt med Marja, så skal vi komme oss til bunns i dette.
Ang. blokkering av nettlesere, så stemmer det ikke at vi har blokkert noe som helst. Det dreier seg kun om at vi ikke lenger støtter Internet Explorer versjon 6 og eldre. De færreste vil merke noe til dette, selv de som eventuelt bruker den.
Oppdatering: jeg ser av statistikken at så lite som 7,65% av brukerene våre har Internet Explorer 6, mot rundt 30% for 2 måneder siden. Godt jobbet!
__________ I gave that man directions, even though I don't know the way, because that's the kinda man I am this week. - Homer Simpson
Jeg har vært vekkreist, men var forsåvidt klar over problemet. Like fullt er det bra dere sier ifra :)
Jeg har tatt kontakt med Marja, så skal vi komme oss til bunns i dette.
Ang. blokkering av nettlesere, så stemmer det ikke at vi har blokkert noe som helst. Det dreier seg kun om at vi ikke lenger støtter Internet Explorer versjon 6 og eldre. De færreste vil merke noe til dette, selv de som eventuelt bruker den.
Oppdatering: jeg ser av statistikken at så lite som 7,65% av brukerene våre har Internet Explorer 6, mot rundt 30% for 2 måneder siden. Godt jobbet!
Bruker FF sjøl.. Og Google Chrome nå og da.. IE har jeg nesten slutta å bruke..
Endelig kom jeg inn, takk til Henrik som fiksa det:-). Men, puuuuuf, ser det er mye nye tekster her. Smør dere med tålmodighet, skal kommentere etter hvert. Godt å "se" dere igjen:-)))