Forums

Nettpoeten.com :: Forums :: Tilbakemeldinger
  << Previous thread | Next thread >>

Marja trenger hjelp!

aina
23 Jul 2010, 15:32 Print View

Er du der, Henrik? Marja kommer ikke inn på Nettpoeten!

-Ulvevad
Back to top
Fivrelde
25 Jul 2010, 19:54

Vi er oppmerksomme på det, om jeg har tolka bakrommet riktig. Men ting tar litt tid. Gjerne ekstra om sommeren. Sikker på at det blir tatt tak i når Henrik har tid:)

Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma - which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of other's opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary
Back to top
Kirsten
25 Jul 2010, 20:06

I mellomtiden: kanskje Marja kan sjekke at hun har rett nettleser? Det slo meg i dette øyeblikk, eldste versjon er blokkert fra NP, pga tekniske greier som jeg ikke skal begi meg ut i forklaringer på...

Ønsker meg alle typer kommentarer, og særlig de jeg vokser på.
Back to top
aina
25 Jul 2010, 20:28

Skal si fra, Fivrelde og Kirsten. Takk!

-Ulvevad
Back to top
bjornhi
26 Jul 2010, 16:01

Laisundi ber også om hjelp, hun kommer heller ikke inn her, og er litt fortvilt.
Samme problem som tidligere, skulle jeg tro?

aina
26 Jul 2010, 18:32

Marja svarer deg, Kirsten:"...Jeg har riktig nettleser, har sjekket den, og kommer ellers overalt på internett, bare ikke på nettpoeten med den her pc:n. Tror jeg må spørre min yngste sønn, kanskje finner han ut av det..."

-Ulvevad
Back to top
Henrik
05 Aug 2010, 22:45

Jeg har vært vekkreist, men var forsåvidt klar over problemet. Like fullt er det bra dere sier ifra :)

Jeg har tatt kontakt med Marja, så skal vi komme oss til bunns i dette.

Ang. blokkering av nettlesere, så stemmer det ikke at vi har blokkert noe som helst. Det dreier seg kun om at vi ikke lenger støtter Internet Explorer versjon 6 og eldre. De færreste vil merke noe til dette, selv de som eventuelt bruker den.

Oppdatering: jeg ser av statistikken at så lite som 7,65% av brukerene våre har Internet Explorer 6, mot rundt 30% for 2 måneder siden. Godt jobbet!

Website
Bukowski
05 Aug 2010, 22:49

Henrik wrote ...

Jeg har vært vekkreist, men var forsåvidt klar over problemet. Like fullt er det bra dere sier ifra :)

Jeg har tatt kontakt med Marja, så skal vi komme oss til bunns i dette.

Ang. blokkering av nettlesere, så stemmer det ikke at vi har blokkert noe som helst. Det dreier seg kun om at vi ikke lenger støtter Internet Explorer versjon 6 og eldre. De færreste vil merke noe til dette, selv de som eventuelt bruker den.

Oppdatering: jeg ser av statistikken at så lite som 7,65% av brukerene våre har Internet Explorer 6, mot rundt 30% for 2 måneder siden. Godt jobbet!

Bruker FF sjøl.. Og Google Chrome nå og da.. IE har jeg nesten slutta å bruke..

varpunen
09 Aug 2010, 11:31

Endelig kom jeg inn, takk til Henrik som fiksa det:-). Men, puuuuuf, ser det er mye nye tekster her. Smør dere med tålmodighet, skal kommentere etter hvert.
Godt å "se" dere igjen:-)))

mvh varpunen

Back to top
Kirsten
09 Aug 2010, 12:32

Hjertelig velkommen, Marja.
Tekstene? Ta det i rykk og napp ;-)

Ønsker meg alle typer kommentarer, og særlig de jeg vokser på.
Back to top
varpunen
09 Aug 2010, 14:05

Takker, kirsten:-). Det kommer seg etter hvert, rytmen igjen:-).

mvh varpunen
Back to top

Jump:     Back to top