Forums

Nettpoeten.com :: Forums :: Fri Samtale
  << Previous thread | Next thread >>

Skravletråden - for det uviktige og viktige når man føler for å gå " avtopic"

Fivrelde
07 Mar 2010, 19:07 Print View

...

Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma - which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of other's opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary
Back to top
gnavlos
08 Mar 2010, 11:36

Du kunne kanskje uttdype hva du mener med å gå "avtopic" om det finnes noen forklaring på det uttrykket? Tre prikker som ditt første innlegg sier i hvertfall ikke meg mye, men som jeg tolker det er dette bare en unødvendig tråd, som vel egentlig bare kommer i konkurranse med "Fri samtale"?

Sett pris på de små ting i livet, de store er bare forbigående.
Back to top
Website
Agnete
08 Mar 2010, 12:30

æh.. er ikke dette en herlig tråd som man kan fortelle om hva man hadde til middag i går hvis man føler for det? ;)

Fivrelde
08 Mar 2010, 20:23

Gnavlos: Vi har hatt en skravletråd siden tidenes begynnelse på bakrommet. Når vi moderatorer stadig har sett topicer gli ut, tok jeg meg friheten å gi dere en hvor dere kan skravle på fri samtale. Om den er unødvendig kan vi selvsagt slette den. Ikke noe problem:)

Agnete: Stemmer;)

Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma - which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of other's opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary
Back to top
Albert
08 Mar 2010, 21:06

Jeg lider av en fordømt skrivesperre for tiden. Ikke noe gøy å lese heller. Tror jeg er vintersyk. Venter på vår og sommer. Vil sitte ute med bare tær og kjenne vinden kjøle en svettvarm panne.

Fivrelde
08 Mar 2010, 21:30

Albert wrote ...

Jeg lider av en fordømt skrivesperre for tiden. Ikke noe gøy å lese heller. Tror jeg er vintersyk. Venter på vår og sommer. Vil sitte ute med bare tær og kjenne vinden kjøle en svettvarm panne.

Som jeg skjønner deg. Jeg lengter skikkelig etter våren. Hadde vårvind i går, i dag snør det. " Sukk":)

Back to top
Fernblom
10 Mar 2010, 11:16
Ja, man begynner å bli en smule lei av snø. :)
Back to top
Hixi
10 Mar 2010, 13:33

Det kan man trygt si, endelig er regnet kommet til Bergen igjen.... ;-)

10 Mar 2010, 14:18
Guest:
:-))
Back to top
Hege
10 Mar 2010, 14:59

Her er det 6 + grader, og flott vær : ) Snøen tiner fra asfalten, og snart skal vi rusle til byen.
Back to top

Jump:     Back to top